Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Smíšené obchodování v zámoří
01.05. 18:54 Fio - USA: Změna zásob surové ropy podle EIA
01.05. 16:31 Fio - USA: Stavební výdaje, Nové pracovní pozice JOLTs, ISM ve výrobě, Cenový index ISM
01.05. 16:03 Fio - Americké trhy v úvodu obchodování bez výraznějších změn
01.05. 15:50 Fio - USA: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě
01.05. 15:46 Fio